Przejrzysty, lekko kwaskowy płyn o słomkowej barwie i przyjemnym zapachu. Uzyskany ze zmiażdżonych nasion lnu. Generalnie, używany jako nośnik farb olejnych i najczęściej stosowany rozcieńczalnik w technikach plastycznych. Dzięki składowi chemicznemu błyskawicznie wysycha. Zwiększa jaskrawość koloru, lecz ma tendencję do żółknięcia z czasem, zwłaszcza trzymany w ciemnym pomieszczeniu.Używa się go maczając pędzel bezpośrednio w zbiorniku i mieszając z farbą na palecie. Nie zaleca się wylewania oleju bezpośrednio na paletę, gdyż utrudni to uzyskanie idealnej konsystencji. Dodatek oleju lnianego ułatwia dobre rozprowadzanie farby.
Skład: rafinowany ekstrakt oleju.
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.