Producent
Cena
-
od
do
Medium błyszczące do farb akrylowych Maimeri Gloss Medium, opak. 75 ml
Dostępność: brak towaru
28,90 zł
Medium opóźniające do farb akrylowych Maimeri Retarder Medium, opak. 75 ml
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni robocze
Medium matowe do farb akrylowych Maimeri Mat Medium, opak. 75 ml
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni robocze
Medium błyszczące do farb akrylowych Maimeri Gloss Medium, opak. 250 ml
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 dni robocze
Medium matowe gęste do farb akrylowych Maimeri Heavy Gel Medium Mat, opak. 500 ml
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 dni robocze
Medium matowe w żelu do farb akrylowych Maimeri Mat Gel Medium, opak. 500 ml
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni robocze
Medium błyszczące gęste do farb akrylowych Maimeri Dense Gel Medium Gloss, opak. 500 ml
Dostępność: brak towaru
68,90 zł
Medium błyszczące w żelu do farb akrylowych Maimeri Gel Medium Gloss, opak. 500 ml
Dostępność: brak towaru
68,90 zł
Pasta pumeksowa gruboziarnista akrylowa Maimeri Coarse Acrylic Pumice, opak. 500 ml
Gęsta, szara, nieprzezroczysta pasta o podobnej kompozycji jak drobnoziarnisty pumeks akrylowy, lecz zawiera dużo większe granulki pumeksu o średnicy około 1 mm. Stosuje się ją tak samo jak pumeks drobnoziarnisty i medium objętościowe, choć finalny efekt jest rustykalny, ziarnisty, nierówny. Może być użyta na drewno, papier, ceramikę oraz inne podłoża i nakładany – stosownie rozcieńczona – za pomocą pędzla lub szpachli. Powinna być nakładana stopniowo, warstwa po warstwie, do uzyskania stosownej grubości upewniając się, że poprzednia warstwa kompletnie wyschła.Może być mieszana z farbami akrylowymi i temperami lub malowana. W obu przypadkach tworzy się bardzo mocna, nieusuwalna „skórka”. Ma tendencję do przyciemniania kolorów, z którymi się łączy. Ta, skądinąd negatywna, właściwość ma dobre strony. Pozwala przygaszać niektóre barwy dodając im miękkości. Jeśli jednocześnie potrzebna jest szorstka powierzchnia i jaskrawe barwy, należy nałożyć czysty produkt, a po wyschnięciu pokryć go skoncentrowaną, jaskrawą farbą akrylową. Gdy produkt jest wciąż świeży, łatwo przyjmuje różne przedmioty takie jak sznurek, kamienie, korek, porcelanę i inne. Tworzy znakomitą bazę dla prac zawierających wiele różnych materiałów. Czas suszenia jest wprost proporcjonalny do grubości. Rozcieńczać wodą. Skład: żywica akrylowa w emulsji wodnej, pumeks z Lipari, zagęszczacze i stabilizatory.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 dni robocze
Pasta pumeksowa drobnoziarnista akrylowa Maimeri Fine Acrylic Pumice Paste, opak. 500 ml
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni robocze
Pasta akrylowa do modelowania Maimeri Acrylic Modelling Paste, opak. 500 ml
Bardzo gęsta biała pasta, zawierająca pył marmuru w granulkach o maksymalnym przekroju 40 mikronów. Dzięki szczególnie wysokiej jakości głównego składnika – żywicy – produkt posiada znakomite właściwości fizyko-chemiczne. Może być użyta w podobny sposób jak medium objętościowe lecz ma znacznie większy ciężar. W związku z tym, nie może być używany na dużych powierzchniach. Nadaje się natomiast do stosowania w malarstwie ściennym, gdzie ciężar jest mniej ważny niż trwałość i dobra przyczepność. Utrata wody w procesie suszenia powoduje pojawienie się pęknięć na powierzchni, szczególnie grubszych warstw. Efektu tego można uniknąć dodając żelowego medium do farb wodnych. Żel doda elastyczności, zapobiegając pojawianiu się niepożądanych efektów. Pasta może być barwiona lub malowana po nałożeniu. Jest idealnym materiałem na reliefy i rzeźby. Formuje się ją, używając szpachli lub dłuta. Może być użyta jako cement, podkład pod mozaiki, do odnawiania sztukaterii i odbudowywania części przedmiotów ceramicznych. Jeśli w czasie pracy pasta się klei, zaleca się umoczyć narzędzie w wodzie. Czas suszenia zależy od grubości nałożonego produktu, który – gdy suchy – bardzo łatwo przyjmuje farbę i może być malowany farbami olejnymi, temperą, akwarelą lub emalią. Rozcieńczalna wodą. Skład: żywica akrylowa w emulsji wodnej, proszek marmurowy.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni robocze
Pasta objętościowa Volume Light Acrylic Modelling Paste Maimeri, opak. 500 ml
Gęsta, biała pasta używana wyłącznie w technikach warstwowo-fakturowych. Lżejsza niż klasyczna akrylowa pasta – identyczna objętość waży w przybliżeniu o połowę mniej. Medium objętościowe może być mieszane z farbami akrylowymi i temperami w potrzebnych ilościach. Dodana w małych porcjach delikatnie osłabia kolor, lecz znacząco zwiększa krycie, co pozwala oszczędzić farbę. Substancja uzyskana przez zmieszanie farby z medium objętościowym jest bardzo plastyczna i pozwala uzyskać doskonałe efekty reliefowe. Może być nakładana bezpośrednio na podłoże, a później malowana. Powierzchnia uzyskana przez nałożenie jednej warstwy tego medium jest porowata i bardzo chłonna, doskonale przyjmująca farbę. Może być nawet malowana farbami wodnymi co daje niezwykły rezultat: połączenie transparentności farb wodnych z fakturą pasty. Medium objętościowe jest tak neutralne, że po wyschnięciu jest identyczne z podłożem i może być również malowane farbami olejnymi. Oczywiście – jako emulsja wodna – z samą farbą olejną mieszany być nie może. Ekstremalna lekkość produktu wynika z użycia mikroskopijnych, pustych w środku, szklanych kulek. Warstwa o grubości około 2 mm wysycha w ciągu godziny. Zwiększenie grubości wydłuża czas wysychania. Kompletnie wyschnięty produkt tworzy silnie przylegającą powierzchnię. Efekt ten jest nieodwracalny. Szczególna kompozycja tego medium sprawia, że podczas wysychania powierzchni obrazu nie pojawiają się pęknięcia. Idealnym narzędziem do nakładania tego wszechstronnego produktu jest szpachla. Kilka minut po nałożeniu, powierzchnia jest na wpół sucha i utwardzona: można ją formować ostrymi narzędziami, grzebieniami itp. Aby uzyskać niezwykły efekt, zalecamy użycie szablonu: rozprowadza się medium objętościowe, neutralne lub barwione, warstwą o grubości około 4mm na szablon umieszczony na podłożu, czeka 30 sek. i zdejmuje się szablon. Medium objętościowe ma satynowy połysk. Może być dodatkowo traktowane żelem nabłyszczającym. Skład: żywica akrylowa w emulsji wodnej, lekkie wypełniacze, zagęszczacz, stabilizatory.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni robocze
Pasta pumeksowa gruboziarnista akrylowa Maimeri Coarse Acrylic Pumice, opak. 5000 ml
Gęsta, szara, nieprzezroczysta pasta o podobnej kompozycji jak drobnoziarnisty pumeks akrylowy, lecz zawiera dużo większe granulki pumeksu o średnicy około 1 mm. Stosuje się ją tak samo jak pumeks drobnoziarnisty i medium objętościowe, choć finalny efekt jest rustykalny, ziarnisty, nierówny. Może być użyta na drewno, papier, ceramikę oraz inne podłoża i nakładany – stosownie rozcieńczona – za pomocą pędzla lub szpachli. Powinna być nakładana stopniowo, warstwa po warstwie, do uzyskania stosownej grubości upewniając się, że poprzednia warstwa kompletnie wyschła.Może być mieszana z farbami akrylowymi i temperami lub malowana. W obu przypadkach tworzy się bardzo mocna, nieusuwalna „skórka”. Ma tendencję do przyciemniania kolorów, z którymi się łączy. Ta, skądinąd negatywna, właściwość ma dobre strony. Pozwala przygaszać niektóre barwy dodając im miękkości. Jeśli jednocześnie potrzebna jest szorstka powierzchnia i jaskrawe barwy, należy nałożyć czysty produkt, a po wyschnięciu pokryć go skoncentrowaną, jaskrawą farbą akrylową. Gdy produkt jest wciąż świeży, łatwo przyjmuje różne przedmioty takie jak sznurek, kamienie, korek, porcelanę i inne. Tworzy znakomitą bazę dla prac zawierających wiele różnych materiałów. Czas suszenia jest wprost proporcjonalny do grubości. Rozcieńczać wodą. Skład: żywica akrylowa w emulsji wodnej, pumeks z Lipari, zagęszczacze i stabilizatory.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 2 dni robocze
Pasta objętościowa Volume Light Acrylic Modelling Paste Maimeri, opak. 5000 ml
Gęsta, biała pasta używana wyłącznie w technikach warstwowo-fakturowych. Lżejsza niż klasyczna akrylowa pasta – identyczna objętość waży w przybliżeniu o połowę mniej. Medium objętościowe może być mieszane z farbami akrylowymi i temperami w potrzebnych ilościach. Dodana w małych porcjach delikatnie osłabia kolor, lecz znacząco zwiększa krycie, co pozwala oszczędzić farbę. Substancja uzyskana przez zmieszanie farby z medium objętościowym jest bardzo plastyczna i pozwala uzyskać doskonałe efekty reliefowe. Może być nakładana bezpośrednio na podłoże, a później malowana. Powierzchnia uzyskana przez nałożenie jednej warstwy tego medium jest porowata i bardzo chłonna, doskonale przyjmująca farbę. Może być nawet malowana farbami wodnymi co daje niezwykły rezultat: połączenie transparentności farb wodnych z fakturą pasty. Medium objętościowe jest tak neutralne, że po wyschnięciu jest identyczne z podłożem i może być również malowane farbami olejnymi. Oczywiście – jako emulsja wodna – z samą farbą olejną mieszany być nie może. Ekstremalna lekkość produktu wynika z użycia mikroskopijnych, pustych w środku, szklanych kulek. Warstwa o grubości około 2 mm wysycha w ciągu godziny. Zwiększenie grubości wydłuża czas wysychania. Kompletnie wyschnięty produkt tworzy silnie przylegającą powierzchnię. Efekt ten jest nieodwracalny. Szczególna kompozycja tego medium sprawia, że podczas wysychania powierzchni obrazu nie pojawiają się pęknięcia. Idealnym narzędziem do nakładania tego wszechstronnego produktu jest szpachla. Kilka minut po nałożeniu, powierzchnia jest na wpół sucha i utwardzona: można ją formować ostrymi narzędziami, grzebieniami itp. Aby uzyskać niezwykły efekt, zalecamy użycie szablonu: rozprowadza się medium objętościowe, neutralne lub barwione, warstwą o grubości około 4mm na szablon umieszczony na podłożu, czeka 30 sek. i zdejmuje się szablon. Medium objętościowe ma satynowy połysk. Może być dodatkowo traktowane żelem nabłyszczającym. Skład: żywica akrylowa w emulsji wodnej, lekkie wypełniacze, zagęszczacz, stabilizatory.
Dostępność: brak towaru
499,90 zł